Радник Медіа

Створюємо спеціалізовані медіа, які допомагають розвитку професійних знань та навичок. Ми надаємо конкретні відповіді на запитання працівників різних галузей економіки та радимо, як використати набуті знання в роботі. На сьогодні в рамках медіанапряму існує чотири продукти для двох сфер

Про напрям діяльності

Медіанапрям створювався як майданчик для спілкування працівників державних та комунальних органів з експертами. Основною метою була та залишається допомога у професійному розвитку. Оскільки компанія-засновник спеціалізувалася на консультаційних послугах у сфері державних закупівель, перший журнал був присвячений саме цій частині публічних фінансів. У 2011 році було зареєстровано та видано журнал "Радник в сфері державних закупівель". У 2019 році було систематизовано роботу видання та стартувала масштабна електронізація видання, яка завершилась у лютому 2020 року розробкою інтернет-порталу про державні закупівлі. Впроваджену бізнес-модель вдалося масштабувати, результатом чого стало створення другого журналу та порталу для бюджетних бухгалтерів.

Продукти

На сьогодні напрям представлено двома друкованими журналами, які видаються щомісяця, та двома інтернет-порталами: Радник в сфері державних закупівель та Радник у сфері бюджетної бухгалтерії. Усі продукти направлені на працівників державних та комунальних органів і на приватні компанії, які працюють з державою. Ми допомагаємо нашій аудиторії знайти відповіді на запитання та застосувати нові знання у своїй роботі.

Плани розвитку напряму діяльності

На сьогодні напрям представлено двома друкованими журналами, які видаються щомісяця, та двома інтернет-порталами: Радник в сфері державних закупівель та Радник у сфері бюджетної бухгалтерії. Усі продукти направлені на працівників державних та комунальних органів і на приватні компанії, які працюють з державою. Ми допомагаємо нашій аудиторії знайти відповіді на запитання та застосувати нові знання у своїй роботі.

Кількість людей, які взаємодіють через Радник Медіа:

● 50 000 клієнтів;● 10 редакторів;● 130 авторів.

Кількість випущених матеріалів:

● 1 000 000 екземплярів;● 11 000 статей.

Кількість продуктів

● два інтернет-портали;● два друковані журнали.

  • Завдяки тому, що ви користуєтеся нашими послугами та товарами, кожного місяця ми маємо змогу допомагати Збройним Силам України та постраждалим від війни. Зі всіх платних заходів та товарів, які ви придбали в групи компаній "Радник", частина коштів щомісячно перераховується на закупівлю необхідних товарів для ЗСУ та допомогу постраждалим під час війни. Детально з інформацією про те, що вже вдалося придбати, ви можете ознайомитися на сайті www.radnyk.ua/help-зсу