Створюємо спеціалізовані медіа, які допомагають розвитку професійних знань та навичок. Ми надаємо конкретні відповіді на запитання працівників різних галузей економіки та радимо, як використати набуті знання в роботі. На сьогодні в рамках медіанапряму існує чотири продукти для двох сфер
Про напрям діяльності
Медіанапрям створювався як майданчик для спілкування працівників державних та комунальних органів з експертами. Основною метою була та залишається допомога у професійному розвитку. Оскільки компанія-засновник спеціалізувалася на консультаційних послугах у сфері державних закупівель, перший журнал був присвячений саме цій частині публічних фінансів. У 2011 році було зареєстровано та видано журнал "Радник в сфері державних закупівель". У 2019 році було систематизовано роботу видання та стартувала масштабна електронізація видання, яка завершилась у лютому 2020 року розробкою інтернет-порталу про державні закупівлі. Впроваджену бізнес-модель вдалося масштабувати, результатом чого стало створення другого журналу та порталу для бюджетних бухгалтерів.
Продукти
На сьогодні напрям представлено двома друкованими журналами, які видаються щомісяця, та двома інтернет-порталами: Радник в сфері державних закупівель та Радник у сфері бюджетної бухгалтерії. Усі продукти направлені на працівників державних та комунальних органів і на приватні компанії, які працюють з державою. Ми допомагаємо нашій аудиторії знайти відповіді на запитання та застосувати нові знання у своїй роботі.
Плани розвитку напряму діяльності
На сьогодні напрям представлено двома друкованими журналами, які видаються щомісяця, та двома інтернет-порталами: Радник в сфері державних закупівель та Радник у сфері бюджетної бухгалтерії. Усі продукти направлені на працівників державних та комунальних органів і на приватні компанії, які працюють з державою. Ми допомагаємо нашій аудиторії знайти відповіді на запитання та застосувати нові знання у своїй роботі.
Кількість людей, які взаємодіють через Радник Медіа:
● 50 000 клієнтів;● 10 редакторів;● 130 авторів.
Кількість випущених матеріалів:
● 1 000 000 екземплярів;● 11 000 статей.
Кількість продуктів
● два інтернет-портали;● два друковані журнали.