Новини групи компаній "Радник"

Радник оптимізує систему маркетингу

Джим Рон сказав: «Ваш досвід повинен вести не лише до знань, але й до дій». Ми погоджуємося, тому постійно перебуваємо у пошуку ефективних шляхів розвитку та вдосконалення.


Накопичивши статистичні дані та знання про роботу наших маркетингових інструментів, ми зуміли використати їх з користю для удосконалення структури бізнесу. Налаштована автоматична система аналітики, яка дозволить якісно керувати маркетинговм бюджетом та маркетинговими активностями.

Аналіз даних дав зрозуміти, що потрібно клієнтам, що їм цікаво та корисно. З огляду на це ми оптимізували роботу з маркетинговими інструментами та стали ще на крок ближче до ефективнішої роботи.

Якісний зворотній зв'язок від наших клієнтів дозволить опитимізовувати нашу продукції під потреди клієнтів. Ми зможемо більш якісно допомогати праціникам різних галузей.