Новини групи компаній "Радник"

Цінність дій у їх своєчасності: як ми розробили і ввели нову систему управління

Ми певний час планували та узгоджували нову систему управління в компанії, щоб збільшити ефективність роботи та зробити сам процес більш комфортним для працівників.
І от у червні 2019 року розпочато введення нової систему управління. Будь-яка бізнес система починається із чіткої структури та зрозумілих посадових обов'язків для всіх співробітників. Кожен повинен зрозіміти з ким, як і для чого він взаємодіїть під час роботи. Що ж змінилося?


Найголовніше досягнення — це чіткий розподіл функціоналу та закріплення працівників за групами їхньої діяльності: ті, що безпосередньо створюють продукт для наших клієнтів (медіа, академія, агентство), та ті, що їм у цьому допомагають на різних етапах роботи та беруть участь у роботі компанії загалом.

Так, кожен працівник зміг чітко усвідомити сферу своєї діяльності та задачі, які буде виконувати. Тепер всім співробітникам зрозуміло над якими спільними цілями ми працюємо, та як їх досягати.


Важливо, щоб кожен взяв на себе відповідальність свою ділянку загального процесу, більше немає перевіряючих. Ми контролюємо один одного, оскільки всі ми ланки одного ланцюга.